System Informatyczny
w Jednostkach Organizacyjnych Pomocy Społecznej
   
   
 
   

HelpDesk dla Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS) << powrót


W styczniu 2016 r. podpisana została półroczna umowa na świadczenie usług CSIZS w zakresie wsparcia Użytkowników, administrowania, usuwania awarii i błędów.

Problemy dotyczące działania usług wymiany informacji z Emp@tią, problemy z podłączeniem Terminali Mobilnych do Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS), zmianę haseł w Terminalu Mobilnym itp. należy kierować na kanały HelpDesk:

Telefon: (32) 323-16-56

Poczta e-mail: hd.empatia@softiq.pl

Fax: (32) 323-13-55

Portal www: hd.softiq.pl

 
(NSQ)
ostatnia zmiana:
2016-02-26 r.

Strona główna